iOS Things 3 URL

Ik heb weer eens iets bedacht… :sunglasses: :nerd_face:

Ik heb Things 3 voor iPhone en Apple Watch en zij bieden een mogelijkheid met URLS te werken voor developers. Zie hier: Things URL Scheme - Things Support (culturedcode.com)

Is het mogelijk dat ik dit kan gebruiken met een flow om een To-Do te completen? Zo ja, iemand een idee hoe? Zij zeggen het mogelijk is om ifttt te gebruiken maar daar had ik nou net geen zin in, weer een app… Ergens zeg ik; als zij het kunnen, waarom niet met een homey script dan :slight_smile:

Het probleem is dat die URL geopend moet worden op je iOS apparaat, en ik zie geen mogelijkheid om dat vanuit een flow te doen (URL’s in push notifications werken niet, bijvoorbeeld).

1 Like

Dat dacht ik al en was ik al bang voor… Zou iets kunnen met http request kaarten ofzo?
want waarom kan IFTTT dan wel? ik heb geen idee hoe dat werkt nml.
zapier is ook een service die zou werken.

hier hebben ze het ook over json: Things URL Scheme - Things Support (culturedcode.com)

Nee.

Als ik de stappen zie die je moet doorlopen voor Zapier integratie dan werkt dat via de cloud (waar kennelijk Things 3 z’n data opslaat), en dus niet via die URL scheme.

Kennelijk kun je ook via e-mail to-dos aanmaken, misschien dat dat een mogelijkheid is?

1 Like

jammer jammer…

nou ja, via mail… dan moet ik dat via gmail doen en dat ben ik nou juist net aan het uitfaseren :smiley:

dan maar een feature request doen bij Things :slight_smile:
thnx voor meedenken!!