INNR zigbee lampen reageren traag of helemaal niet, en vallen uit

Andere lampen, ander protocol?

Ik vind het bijna ongeloofwaardig dat mijn probleem niet op te lossen is :face_with_symbols_over_mouth: Negen lampjes tegelijk aan of uitzetten hoe moeilijk kan het zijn. Weet er nu echt niemand een oplossing? Wat het dat ook mogen zijn of kost maakt mij niet uit.

Deconz of zigbee2mqtt gaan gebruiken.

Ik was er zo klaar mee dat ik alle 14 lampen vervangen heb met gewone dimbare LED lampen en er een paar fibaro dimmer 2 aan gehangen, wat een verademing, alle lampen gaan tegelijk aan en tegelijk uit, geen enkele vertraging :+1: Slimme lampen alleen aanschaffen als je er maar een paar wil hebben en niet tegelijk wil schakelen, anders voorlopig afblijven totdat er een oplossing voor is gevonden.

Ik heb mezelf ook innr lampen aangeschaft en kwam gisteren avond tot de zelfde constatatie.

De lampen gaan niet samen aan en uit. Het is voor 10 seconden een spelletje welke lamp nu eerst aan gaat.

Is er een jaar na datum ondertussen een oplossing van dit probleem?

Als het onderdeel is van het zigbee protocol zou ik verwachten dat homey dit ondertussen mee heeft opgenomen in hun product.

Ga vanavond eens wat proberen met de advanced flows, maar gewoon simpel alles aan/uit zou toch wel het handigste zijn.

Voorzover mij bekend is het nog steeds een “dingetje” met Homey → maak vooral ff een ticket aan bij support

Voor “alles” aan/uit opdrachten, gooi je de lampen het best in een groep van de < group > app.

Als je dan die groep aanstuurt, dan worden de lampen namelijk automatisch een pietsje na elkaar geschakeld i.p.v. exact tegelijk.