Innr Bridge koppelen met homey

Hoi Allemaal , ik heb 5 Innr rgbw spots gekocht ,
Als ik de spots installeer op homey werken ze allemaal afzonderlijk ( dus niet gelijktijdig te dimmen , veranderen van kleur , enz ) dus ik dacht slim te zijn en heb nu een Innr Bridge gekocht via deze en de losse Innr app werkt dat perfect ,
Maar zou tocht alles aan homey willen hangen .

Iemand enig idee hoe ik dit toch voor elkaar kan krijgen….Thx

De INNR app heeft geen ondersteuning voor de INNR Bridge, dus dan houdt het al snel op.

Maar als het je gaat om het groeperen van apparaten zou je de <group> app kunnen uitproberen.

Toevallig onlangs met Innr over gesproken aangezien Innr-lampen op de Hue Bridge problemen hebben, maar ze hebben geen intentie om de Bridge met Homey te koppelen in de toekomst.

Mhhhh Baalen , Thx :pray: voor de info

@Frank_Markus.
Ik heb het idee dat je de tip van Robert niet hebt begrepen?

Als je x lampen met gemeenschappelijke eigenschappen, zoals hue, kleurtemperatuur, kleur, tint en wat niet, in een < group > device zet, maak je op die manier 1 “master” lamp, waarbij alle lampen in die groep een wijziging overnemen.
Verander je bv. de kleur van de group device, dan zullen alle lampen in de groep dezelfde kleur aannemen etc.

V.b.

“Spotjes keuken” is de group device, en de 3 spotjes volgen alles wat ik op de group device instel. Ook aan/uit.

Wie zegt dat ik de Tip niet heb begrepen ?
Juiste een top tip en ga en zeker proberen

Sorry, je schreef “balen” bij het bridge verhaal, terwijl de group oplossing mij een prima oplossing leek, maar daar reageerde je (nog) niet op. Vandaar :wink: