Homey en Philips Hue

Ik had eerst de mi-light lampen gekoppeld aan hommey, dit ging via de mi-light bridge, de hommel selecteerde de bridge en pakte dan automatisch de lampen die op een groep zaten. Dit werkte perfect maar had als nadeel dat je niet een aparte lamp van die groep kon schakelen.
Nu ben ik overgestapt op Philips hue met bridge. Alle lampen gekoppeld, maar nu wil ik bv 3 lampen samen schakelen zowel dimmen etc, ik heb daarvoor de Group app gedownload als ik dan de lamp selecteer dan vraagt hij wat ik wil koppelen als ik dan hue aanving zegt hij dat hij geen lampen vind, vink ik aan/uit, dimmen en kleurtemperatuur aan dan vind hij ze wel. Alleen werkt dit niet goed. Hoe kan ik dit beter koppelen ?

Hoi Roy, ik heb in de hue app 3 lampen toegevoegd aan de woonkamer, ga ik ze in homey zoeken dan vind hij de 3 lampen en niet de groep woonkamer dus ik weet niet hoe dat dan zou moeten

Hoi Roy bedankt ik ga het vanavond proberen, maar doe je dan een virtual device aanmaken en dan bv de lampen in een ruimte uitzetten?