Good afternoon. I’ve asked this question before, but I can’t seem to find it anymore. I have an Easee charging station and a Dacia Spring, and I’d like to charge the car using a Flow. Someone shared a Flow with me, but I can’t find it now. Does anyone happen to have a Flow like that—or perhaps the person who sent it to me? Can anyone help? I created a Flow myself, but I’ve been struggling for a long time because it works intermittently—sometimes it does, sometimes it doesn’t. I’m a bit lost on this now.
Gezien je in de nederlandse sectie schrijft, reageer ik ff in het nederlands.
Je zoekt de flow die gedeeld was met je?
Hoe was die met je gedeeld? Via dit forum als PM? Want dan moet je ff door je inbox gaan.
Of zoek je hoe je een flow kan delen met iemand?
The Flow Exchange(r)
Of deel de flow die je hebt en vraag om hulp, zodat we inhoudelijk kunnen helpen de flow hoed te krijgen ![]()
Goede middag,
Dat is heel vriendelijk.
Hoe kan ik de flow doorsturen naar u?
Heb jij ook een dacia spring met laadpaal van easee? Heeft u dan ook een flow hiervoor?
Mvg
Het handigste is doorgaans als je een screenshot (of meerdere) plaatst hier op het forum, zodat iedereen kan meekijken.
Daarnaast: weet je nog welke forumgebruiker oorspronkelijk de flow met je deelde? Zo ja, dan zou je rechtsreeks (via een persoonlijk bericht) met die gebruiker contact kunnen opnemen.
Goede avond,
Hierbij foto’s van mijn flow.
uitleg:
Graag altijd laden aan 8A tot 50% van batterij van de auto.
Nadien laden met zonne overschot.
Ook handmatig FAST, SLOW en ZON.
Graag reacties over verbeteringen.
Deel 1 tot 50% werkt maar de rest werkt niet of nauwelijks. Ik weet het even niet meer wat er nog kan aangepast worden en chat gpt weet het precies ook niet meer.
MVG
Beste,
Hierbij mijn flow.
Kan je laten weten dat alles goed aangekomen is?
Kan je dan eens kijken waar het fout gaat in de flow.
Alvast bedankt.
MVG
(Attachment Laadpaal Dacia met equalizer 5 8 2026.homeyadvflow is missing)
Yes!
Ik kijk er morgen ff naar als ik achter mn pc zit. Erg lastig zou achter mn telefoon ![]()
Plus de kids en vrouw willen nog ff wat tijd ![]()
![]()