IKEA tradfi lampen koppelen niet aan homey

Hallo allemaal, ik heb nu echt alles geprobeerd. Ik heb de lampjes bij de hue gehouden en bij de homey. De lampjes heb ik in de pairingmode gekregen door ze 6x aan en uit te zetten. Ze gingen ook daadwerkelijk knipperen. Ik heb geprobeerd om ze te koppelen via de traffic hub van ikea, via de hue en via de homey maar bij geen enkele worden ze herkend. Ik weet echt niet wat ik fout doe.
Als jullie nog suggesties hebben dan hoor ik het graag.

Nou lees ik da ik een aanstuurapparaat nodig heb. Is dat vereist om te kunnen koppelen?

Kies je in de Ikea app op de Homey wel de juiste lampen?

Wat je voor de zekerheid kan doen:

• Herstart je Homey
  • Wacht een tijdje
  • Open de Ikea app
  • Kies de juiste lamp
  • Reset de lamp zodat hij in paring mode komt.
    Als dat niet werkt, dan ga ik aan die lampen twijfelen.

Als het in geen enkele hub werkt, zou het ook zomaar kunnen zijn dat die lampen gewoon niet goed zijn.

Aan het pielen geweest en vervolgens Sonos gebeld om dat daar Google assistant niet werkte. Blijkt dat ik de kpn router en de deco van tp allebei als router had staan . Tp naar accespoint gezet en toen zag hue wel de lampen. Maar het blijft een gedoe want nu knipperen de gu10 lampen als ik ze heb gekoppeld aan de hue en doen ze het niet. We zijn al een stap verder. Dank voor alle hulp. De andere lampen wel kunnen koppelen aan de hue.