IKEA Inspelning Powerplug koppelen werkt even, maar ontkoppelt direct na het pairen

Ik heb een Homey Pro Early 2023 met de laatste updates. Ik heb vandaag 3 smart plugs van IKEA gekocht, het gaat hier om de Inspelning stekkers. Wanneer ik deze probeer te koppelen de Homey dan gaat het pairen goed, de smart plug wordt netjes gevonden en toegevoegd als Apparaat. Wanneer echter het pair-lampje op de Inspelning smart plug uit gaat (waarschijnlijk omdat het pairing proces succesvol is verlopen) verbreekt de Homey Pro direct verbinding met de smart plug. Bij het apparaat komt dan een rood uitroepteken te staan en wanneer ik op het apparaat klik staat er: “Apparaat onbeschikbaar”. Dit apparaat heeft het Zigbee netwerk verlaten. De smart plug heb ik naast de Homey geconfigureerd. Alle 3 de stekkers hebben hetzelfde probleem.

Koppelen aan mijn Philips Hue bridge werkt wel, maar daar komt de smart plug alleen als aan/uit schakelaar tevoorschijn terwijl deze ook het stroomverbruik kan meten (dit zie ik wel in de Homey app verschijnen) totdat de verbinding na ongeveer 5 a 10 seconden worden verbroken.

Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?