Ikea Fyrtur instellen afrol niveau

Ik heb een vraag over het olgende probleem met Homey, als ik de Fyrtur rolgordijnen koppel kan ik het maximale afrolniveau niet instellen. Dus rolt het gordijn helemaal af tot op de grond. Volgens ikea moet je nadat je gekoppeld hebt het gordijn laten afrollen en op het gewenste moment het gordijn stoppen met de ab en daarna twee maal op het onderste knopje drukken, daarna wordt dit instel moment bevestigd met een korte beweging omhoog en omlaag. Ik kan klikken wat ik wil ik krijg niet de bevestigigng. Wel krijg ik de bevestiging (korte beweging omhoog en omlaag) direct nadat het gordijn gekoppeld is, wat doe ik fout?

Ik zou de handleiding dan toch nog een keer goed volgen want bij mij werkt dit wel, als ik de maximale hoogte heb ingesteld (dus op het rolgordijn zelf) en vervolgens met homey het commando geef om helemaal dicht te gaan stopt hij daar precies.

2 Likes

Hoi Glenn, bedankt voor het meedenken, maar ik begrijp je bericht niet. De maximale hoogte van het rolgordijn is altijd volledig opgerolld en kan niet worden ingesteld. Ik wil het afrolniveau kunnen instellen zoals in dit filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=GlHIWm10KSE. Ondertussen is het me gelukt, door alles te verwijderen en daarna opnieuw te koppelen. nogmaals bedankt voor het meedenken

Sorrie ik bedoelde niet maximale hoogte maar inderdaad maximaal afrol niveau😇