Ik ben opzoek naar een pro die mijn Homey kan programmeren met al mijn hardware omgevving Huissen Gelderland

Wie kan mij bijstaan mijn slimme apparaten goed te programmeren?
Wij wonen in Huissen tussen Arnhem en Nijmegen.

k heb te veel HUE apparaten voor 1 HUE hub en dit is de lijst smartdevices welke slim gekoppeld dienen te worden. zo’n 30 Sonos speakers waarvan de meeste gekoppeld per ruimte, ik vermoed 70 HUE lampen met daarbij nog dimmers en bewegingssensoren, smartstekkers, enkele elektrische kachels, 5 Google Nest Hubs displays en geloof nog 8 Nest speakers, 5 Eufy CAM 3 wifi camera’s en 1 deurbel en Homebase en dan nog een Google doorbell battery, diverse Win11 laptops, Mac apparatuur telefoons en een book pro en oude iMac, Ubiquity switch poe en cloudkey met ik geloof 7 AP’s (AC-pro’s en wifi 6’s), Flinq bridge, twee HUE bridges, een Synology NAS welke weer opgestart mag/ moet worden, Flinq kachels en tafellampjes, Zibro IR kachels, Novaferm garagedeuren, Nefit Easy thermostaat (vervangbaar voor nieuwe Nest thermostaat nog in doos), Airtags nog te programmeren, kinderen op iPhone en iPad en mijn vrouw en ik op Galaxy S24 en S25 en 3x Apple TV’s 4K, LG/Philips/Samsung smart tv, Youfone tv kastje en een IPTV kastje, 2x hybride auto.

Kortom behoorlijk wat, HUE bridge vol en 2 bridges werkt niet fijn.

Alvast bedankt!

Jelle +31614680060