Hue lampen gaan niet allemaal aan

Hallo,

Ik heb al geruime tijd de Hue outdoor lampen in mijn tuin. Ik gebruik hiervoor een flow dat wanneer de zon onder gaat dat de lampen aan gaan. Sinds een aantal weken gaan niet alle lampen meer aan, blijven er een paar uit of heel zacht branden. Hue bridge heb ik al dichterbij de lampen gelegd maar dit maar niks uit. Homey en Hue bridge een tijd van stroom af gehad maar dit maakt ook niks uit. Iemand een idee waar dit aan ligt?.

Aan en uit zetten direct wel, als ik de aansturing via de Hue app doe dat deze bij zonsondergang aan gaat dan soms niet en soms wel.

Als je de Hue app van Philips bedoelt (en niet de Hue app voor Homey) dan zou ik vermoeden dat het probleem buiten Homey ligt. Misschien dat er een probleem is met bereik of dat één van je lampen niet meer okee is.

Heb hetzelfde probleem ervaren met Hue en mijn buitenlampen. Via philips aan en of uit zetten werkt prima, maar bij de routines gaat gaat het niet altijd goed. Lampen soms ook gedimd aan. Dat laatste komt denk ik dat hij op de een of andere manier naar een oude stand gaat. Daarom laat ik het nu via Homey lopen met een repeterende flow. Probleem daarmee opgelost. Mijn zigbee mesh via de bridge zou uitstekend moeten zijn. Richting de tuin vanaf de bridge is er om de 2-3 meter wel een Hue lamp, of Inrr repeater.

Thanks, heb dat nu ook gedaan dan werkt het inderdaad!