Homeydash.com , een Homey dashboard

Allen, ik was al zoekende op het forum maar kwam niet tegen wat ik zocht;

Weten jullie ook of ik in Homeydash tussen de ‘favoriete’ apparaten ook een lege ruimte kan plaatsen? Ik kan dan bijvoorbeeld de verlichting groeperen t.o.v. bijvoorbeeld de bewegingsmelders of bijvoorbeeld t.o.v. andere ‘apparatuur’ (zoals tv, thermostaat…) Eventueel groeperen op ruimte.

Dat kan helaas niet…

Dan moet je eens kijken naar dit topic. Dan draai je het lokaal en kun je (vrijwel) alles naar je eigen behoefte aanpassen.

Dank @PetervdK!

Wacht even… Als ik dat doe, kan ik het dan nog wel naar mn nest hub sturen? aangezien het lokaal ,en niet online is?

Zie dat je inmiddels in het andere topic al op het juiste spoor bent gezet… :slight_smile:

Ik weet dat het kan, maar heb inmiddels geconstateerd dat mijn skills tekort komen :sweat_smile:

Het viel mij gistern op dat de icoontjes voor het weertype in mijn dashboard niet meer getoont worden.
Het blijkt dat het weer type nu in het Nederlands doorgegeven wordt.
Is dat alleen bij mij zo, of hebben jullie dat ook?
image
image

Ik heb het volgende van @Caseda gehoord:
Quote: “Dit is bij iedereen zo, sinds het in de nieuwe web app wordt weer gegeven is het veranderd naar de taal van je Homey”

Hallo, Heb vandaag toch maar homeydash lokaal op een raspberry pi laten draaien.
Zag wel dat alle temperatuur decimalen achter de komma groter worden weergegeven dan voor de komma. In mijn geval betreft het de aquara sensor (temp, druk en lucht vochtigheid). Zou dat de volgende versie kunnen worden aangepast of is dit op mijn PI te veranderen. Alvast bedankt Eddy

Correctie, op Ipad geeft temperatuur goed weer, alleen niet op een windows PC.

Fam_Oosterveld
Heb hier HomeyDash ook lokaal draaien, op een Synology NAS.
Hier zijn de digit achter de komma netjes superscripts weergegeven, zowel op de Ipad als in windows 10.

Hangt natuurlijk wel van je browser af en of je daar bv css aanpassingen hebt draaien.

Uiteraard PetervdK :slightly_smiling_face:.
Heb overigens geen aanpassing in de CSS en voor de info: ik gebruik de Opera browser, en af en toe Chrome.

Heb je hier ook een screenshot van?
Hier draait alles normaal op verschillende browsers. Lijkt dus een lokaal probleem te zijn en zal dan ook niet aangepast worden in een eventuele volgende online versie. Voor verdere aanpassingen van lokaal gedraaide versies zou ik je willen vragen om de correcte topics daarvoor te gebruiken aangezien dit topic gaat over de online versie van Homeydash.com .

Bij vervschillende browsers heb ik er last van.

1 Like

Dit lijkt verdacht veel op een gekloonde versie van Homeydash.com en dan zit je zeker in het verkeerde topic!

Heb github van homeycornellisse gebruikt, is dat dan niet de orginele?

Zeker niet. Homeydash.com is de orginele.

Wat is de github adres van homeydash? Alvast bedankt