Homey werk niet meer na fout melding

Kan iemand mij helpen. Sinds paar dagen doet mij homey heel raar. Heb de homey al paar keer gereset maar doet nog steeds het zelfde. Ik kan geen apparaten meer toevoegen en flow werken ook niet.
Ik kan wel alle lampen besturen. En beweging melder



ziet geen beweging of ze staan constant aan. Heel raar allemaal.

Bij rare problemen met Homey is de eerste vraag altijd: heb je al geprobeerd om Homey via een andere power supply (5V, minstens 2A, bijvoorbeeld een “ouderwetse” iPad oplader) van stroom te voorzien?

Heb geprobeerd geprobeerd met oude iPad lader maar werk als nog niet hetzelfde probleem. Ook geprobeerd homey te resetten.

Welke versie zit je Homey?

En wat bedoel je hier precies mee?

Versie7.1.6 zit erop.
Homey op de kop gezet en toegevoegd op de WiFi

Ook maar een keer een PTP proberen misschien?

Homey Pro of Homey (cloud) ?

Pro, want de MQTT Broker draait er op.

Nee, werkt ook niet vanmiddag uit de stekker gehaald en nu aangezet.

Heb je het over zigbee, of werkt er totaal niets meer?

Nu werkt alles niet meer.




Is je router soms herstart, en had je voor je Hue bridge nog geen ip adres gereserveerd (“vastgezet”)?
Het zou nl. kunnen dat deze nu een ander IP heeft, en Homey hem dus niet meer kan vinden.
Heb je nog wel internet? (vanwege de nuki API fout)…

Je Aqara zigbee lijkt het nog wel te doen aan de tiles te zien.

Router terug gezet op fabrieksinstellingen. Alles werkt weer alleen de Aqara motion sensoren werken allemaal niet. Heb geprobeerd te verwijderen en op nieuw toe te voegen. Maar lukt niet

Aqara app verwijderd en op nieuw geïnstalleerd, kan nu alleen geen niks meer toevoegen. Doet nieuw als ik lamp of beweging sensor wil toevoegen