Homey versie 1.5.13 en homey (preview) versie 0.8.5

Ik draai nog steeds versie 1.5.13 op mijn homey en maak de flows op mijn laptop windows 10, voor kleine wijzigingen gebruik ik mijn telefoon android samsung s7 met homey (preview) versie 0.8.5 en dit werkt perfect ja kan alle parameters aanpassen je kan ook nieuwe flows maken.
Ik wilde dit weekend een parameter van een fibaro multisensor aanpassen maar toen kreeg ik een wit scherm en hierna stopt de app, nog eens geprobeerd maar hetzelfde, toen probeerde ik een parameter van een aeotec en neo coolcam en andere merken aan te passen, maar daar had ik geen problemen mee, dus alleen met de fibaro sensors en pluggen.
Toen dacht ik dan even de fibaro app op de telefoon opnieuw instaleren, maar helaas de app staat niet meer in de app store alleen de nieuwe voor V2 van homey en de homey (legacy) maar hier kan je dus geen parameters in wijzigen of flows maken.
Gebruikt iemand hier ook deze opzet met Homey versie 1.5.13 en homey (preview) versie 0.8.5 en heeft hij of zij er dan ook problemen mee met het wijzigen van de fibaro parameters of heeft iemand hier een oplossing voor.
Alvast mijn dank voor de goede tips.

Heb 't zelfde probleem met Qubino dimmer parameters, dus maar via laptop updaten.
Fibaro dubbel relay kan ik wel aanpassen via App.