Ik gebruik twee ja/nee variabelen die ik met logic set op nee heb gezet (je kunt kiezen tussen ja en nee). De flow waarin ik die gebruik vroeg ook uit met is equal to ‘ja’/‘nee’. Maar nu staat daar ‘yes’/‘no’ waardoor de flow niet meer werkt.
Dus de SET geeft de keuze ja/nee, maar de IS EQUAL TO geeft yes/no. Dat lijkt me een bug.
Dat is vreemd inderdaad. Bij mij zie ik zowel in Advanced Flows (via de web app) als in Standaard Flows (via de mobile app) ‘gewoon’ de Nederlandse versie:
Wellicht even melden bij Athom via Support | Homey?
Dank je SunBeech! Alleen … daar wordt ik weer teruggestuurd naar dit forum. Het lijkt erop dat een bug niet doorgegeven kan worden. Leest iemand van Homey mee? Reageer dan aub
Dan moet je (helaas) op je strepen gaan staan en zeggen dat dit een bug in hun eigen software is waar niemand op dit forum iets aan kan fixen.
Met ‘daar’ verwijs je neem in aan naar de vragenlijst voor het aanmaken van een supportticket. Je hebt waarschijnlijk in die vragenlijst gekozen voor de categorie ‘Logic’. Als je kiest voor een van de ‘Platform’-items/-apps, dan krijg je wél de invulvelden te zien om een ticket aan te maken en screenshots bij te voegen:
Een toptip SunBeech! Dat werkte. Nu nog de reactie van het support team afwachten.
Bedankt!
1 Like
Homey support kwam met de volgende oplossing:
Zou jij in onze Homey Mobiele App via: More → Settings → Language → Selecteer: ‘‘Engels’’ → Selecteer vervolgens: ''Opslaan en opnieuw opstarten kunnen kiezen en vervolgens deze stappen opnieuw kunnen doorlopen en ‘‘Nederlands’’ als taal kunnen selecteren om te kijken of het volgen van deze stappen het issue kan oplossen in jouw situatie?
Dat werkte! Dankjewel support team!
1 Like