Homey Pro - model 'Early 2023'

Ja, een flinke groep developers heeft hier en op slack al gereageerd dat hij onderweg is met de post.

Zie ook Homey Pro (Early 2023) - Community Order Tracker - #38 by Henk_Renting

1 Like

Kreeg zojuist een pakketje binnen met afzender “Athom”
The unboxing begins…

1 Like

Ben je ook developer?
Dan maakt het moment dat je besteld hebt minder uit geloof ik… :slight_smile:

Ben ook developer…

1 Like

Ik heb in meerdere flows ook homeyscripts en die ook gedeeld… dus… dan ben ik toch ook developer toch? :slight_smile:

Pffff…. Ik kan niet wachten tot ie bij mij er ook is… dat ding hier werkt voor geen meter meer!

Heeft een niet developer de Homey al binnen?

1 Like

Dat denk ik niet

Pfoe, ik kan niet wachten joh :sweat_smile: Ik heb nu een tijdelijke oplossing met Home Assistant… Maar ik mis Homey toch echt!

heb jij je oude Homey verkocht dan ?

Zou wel een leuke verassing zijn als in eens PostNL aan de deurstaat hier met mijn nieuwe Homey pro 2023 .

Haha ja, lang verhaal :sweat_smile:: Toch weer terug naar Homey! :)

Ik had de mijn oude al verkocht, omdat ik de nieuwe eerst in december 2022 zou krijgen, en voor de oude een mooie prijs kreeg.
Nu bijna maart nog niks in huis. Laat nu maar komen. Duurt wel lang zo…

2 Likes

ik had een vraag heb homey pro besteld op 20-11-2022
en dat is nog op oude adres ik heb per 1 maart nieuw huis nu is mijn vraag hoe kan ik laten weten wat mijn nieuw adres is om de homey pro 23 naar toe te laten verstuuren

Dit is een community forum.
Neem rechtstreeks met Athom contact op.

https://support.athom.com/hc/requests/new

ja dat klopt

'Bedankt

Kan inmiddels wel, korte tip!

Yes!!!

Ze slaan blijkbaar mij over. Mijn ordernummer is 49130 en ik ken meer orders die van later zijn en ook de mail hebben gekregen…blijkbaar niet first in first out :sob:
Maar jij/jullie veel plezier dit weekend er al mee…

Oh da’s wel bijzonder!

Misschien ff een een mailtje sturen?

Al gedaan maar ze hebben het natuurlijk druk met de anderen én het is weekend. Ik heb alles opzij gezet om dit weekend hiermee bezig te gaan maar helaas mag jk weer een week wachten (minimaal).

:frowning:

Oh spijtig voor je. Ik snap helemaal hoe je je voelt.

Sterkte :grimacing:

1 Like