Homey PRO 2019 | omzetten naar nieuw WiFi Netwerk?

Goedemorgen,

Op dit moment heb ik een Linksys Velop WiFi netwerk maar ik ben aan het testen met mijn nieuwe WiFi netwerk van Unifi die ik er naast heb liggen nu.

Ik ben nu op het punt dat ik zeg, ik wil langzaam aan mijn spullen overzetten naar de Unifi dus ook de Homey PRO 2019.
Maar ik zie nergens in de Homey een optie (of ik kijk verkeerd) dat ik kan zeggen vergeet Wifi netwerk “a” en ga naar WiFi netwerk “b”.

Wie heeft een tip waar ik dit kan doen?

Mvg
Andre

Heb je al gegoogled? Of het forum doorzocht?

dat had ik idd al geprobeerd.

zenuw actie, op de kop gezet Homey telt af en daarna niets meer geen reactie geen opties niets.
Homey offline. 10 minuten zweten zenuwen!! en ja eindelijk Homey start weer ik kan er weer bij ik ben niet mijn 40 call flows kwijt + alle devices.

dus idd gekeken geprobeerd Robert!! maar werkt voor geen meter. Anders zou ik het niet vragen.

Andre

Tip voor de volgende keer: zet dat allemaal in je eerste post zodat mensen weten wat je al geprobeerd hebt.

1 Like

daar heb je zeker een Punt Robert, maar ik zoek idd eerst uit hoe en wat.

alleen de homey op de kop heeft mij redelijk wat zorgen gegeven omdat ik geen backup heb :frowning:
En spontaan had ik het gevoel ik ben alles kwijt, gelukkig kwam alles weer bij.

En welke stap hiet werkt voor geen meter?

Dus waar loop je vast?

1 Like

Dijker,

Entering Recovery Mode

  1. Make sure Homey is powered on in the upright position. Homey should be powered on for at least half a minute before continuing.
  2. To enter recovery mode, turn Homey upside down.
  3. Wait for the 10-second countdown to end.

tot zover goed:

Dit krijg ik niet meer, bij 3 hoor ik idd een Countdown maar daarna wordt het stil.
ik kan niet in de app die geeft aan dat homey offline. is verder kom ik helaas nergens meer bij.

4. Homey is set to recovery mode and will ask you to open the Mobile App to get started, similar to when you first installed Homey.

zie je een Wifi netwerk HomeySetup-XXXXXX ? ga dan naar de app en voeg een nieuwe Homey toe, Koppel je nieuwe WiFi netwerk en kies niet voor Reset maar behouden van Data/Flows o.i.d.