Ander wifi netwerk koppelen

Ik wil een ander wifi netwerk aan mijn Homey pro 2019 koppelen. De Homey staat in de recoverymode. Vervolgens met de app het Homey WiFi netwerk geselecteerd. Als ik dan weer terug ga naar de app krijg ik direct de melding " zoeken naar WiFi netwerken" en binnen 1 seconde de melding: " Wat is uw WiFinetwerk?" Vervolgens gebeurt er niets meer. 5G is uitgezet. Iemand een oplossing?

Bedankt Peter voor je reactie. Bovengenoemde acties had ik reeds uitgevoerd maar zonder resultaat.

Ah ok. Ga je wel vanuit het Wifi selectie schermpje terug naar de app dmv de β€˜terug’ toets? Ik heb 't idee dat dat 't beste werkt, i.p.v. switchen naar het app scherm.

:sleepy: Helaas. Geen succes.

Mja, ik kan niet anders zeggen dat Homey blijkbaar geen geschikte netwerken vindt.
Kun je bij buren/vrienden etc. eens proberen Homey met wifi te koppelen?

Als dat net zo beroerd gaat, wordt het support inschakelen denk ik.

Ik heb waarschijnlijk de oorzaak gevonden. Bij app versie 7.2.3 op iPhone worden de netwerken wel gevonden. Bij TestFlight versie 7.3.0 niet en krijg ik de melding: β€œwat is uw WiFi netwerk”

1 Like

Ah da’s mooi. Nu je het zegt, begint me iets te dagen. Door een andere telefoon te gebruiken, eentje met Android bijvoorbeeld, lukte het dan wel inderdaad.

Geef je bevindingen sowieso even door aan Support, want de Testflight is dan blijkbaar een bug rijker.