Homey praat wartaal

Ik heb exact hetzelfde probleem! Topjes zijn nog steeds niet gevonden!!! Alsjeblieft fix dit! Wordt er een beetke sappel van Emiel!

Hoe krijg je een geluidje als Homey luistert?

Soundboard app installeren, geluidje downloaden van het internet en deze aan soundboard toevoegen. Dan een flow aanmaken met ā€œals Homey luistertā€ dan soundboard geluidje afspelen.

1 Like

Update naar 2.02, mijn Homey slaat geen wartaal meer uit.

2 Likes

ik heb 2.1.1 en nog steeds wartaal

Schrale troost @Willie_Plompen. Mijne ook.
Maar ik heb het te druk gehad om er nog mee aan de slag te gaan.
Daarbij helpt het ook niet dat mijn Homey nog slechter luistert dan een moeilijke puber Ć©n het hele Google Assistent integratie verhaal zo traag als dikke sā€¦ is.
Ben daardoor het plezier in het product een beetje verloren.

Dusā€¦ ik wacht het wel af en tot die tijd heb ik een witte ronde, maar vooral dure lichtschakelaar staan. Misschien komt het plezier weer terug als de Google ingeratie goed werktā€¦

1 Like

Wat werkt er niet dan qua Google integratie? Bij mij werkt het prima en zeker niet traagā€¦

Ik heb dit ineens sinds vandaag, homey zegt het soms op het moment dat de virtuele thermostaat van waarde veranderd.
Zoals zou moeten zegt hij eerst ā€œde temperatuur is ingesteld op x gradenā€ en daarna
ā€œgeen apparaten met aangezet, topjes zijn gevondenā€
Of als ie eigenlijke geen text zou moeten zetten alleen ā€œgeen apparaten met aangezet, topjes zijn gevondenā€

:astonished:

Mijn Homey start zomaar een geluidje af en zegt daarna ā€œIk weet niet wat er aan de hand isā€ het enige waaraan ik de tijden kan relateren is mijn verwarmingsregelingen. Echt hilarisch

@MichelS @Maan @BartP @hermelijn @Pauluz @Willie_Plompen

Hebben jullie nog steeds heb probleem met:

"Geen apparaten met de ā€˜Aangezetā€™ optie zijn gevondenā€™ en ā€œGeen apparaten met a aangezet toxizin gevondenā€?

Doet ie bij mij in elk geval nog steeds. Al vaker en meer gezocht op de community maar nog nooit een antwoord gevonden die tot de oplossing leidt.

Nee, bij mij is het vanzelf weer verdwenen. Misschien na een update, dat weet ik niet meer :thinking: