Homey is death

Hej med jer.
Efter jeg har haft min Homey slukket, kan jeg ikke tænde den igen. Den vil ikke lyse mere, når jeg tænder den og har slet ingen kontakt med den. Har også prøvet da resette den (vende den på hovedet og vente til den tæller ned), men intet sker. nogen forslag? tak :grin:
Dan :face_with_raised_eyebrow:

Har du prøvet med en anden strømforsyning?

Tak for svar. :pray:
Ja, jeg har prøvet med anden strømforsyning, desværre uden held :confused::confused:
Jeg kan høre den brummer lidt, men ellers ungen kontakt. Den er også væk fra mit netværk og kan ikke få lys i den :disappointed::grin:

Fik du løst det? Jeg har lige haft samme problem med min. Den er byttet til en ny, som desværre først kommer den 11/5. Der er desværre ret mange der har problemer med deres Homey dør for tiden.

Hej.
Min er også sendt til Rep D.12/04. Jeg har endnu ikke hørt noget, andet at den er modtaget :face_with_raised_eyebrow: Det er godt nok træls, at sksl vente SÅ længe, på et dyrt produkt man har haft i 2-3mdr.
Hvor længe siden er det du sendte din ind?
Jeg sendte min til ProShop 12/04.
Tak :grin:
Dan K

Min homey är från 2016 (Kickstarter) och inga problem, kanske något i produktionen som har ändrats ?! Hoppas du får din nya homey snart.

2 Likes

Dejligt at høre, håber også bare jeg har været uheldig :pray::grin:

Jeg sendte min ind i uge 16. Så der er godt nok seriøs ventetid på dem for tiden. Min er også sendt til Proshop. Jeg havde dog en udtalelse med fra Athom, som skrev at den var død. Så de smed den ud med det samme, og jeg fik tildelt/bestilt en ny, med forventet levering den 11/5. Tiden er lllaaaanngg :smiley:

Vildt nok. :face_with_raised_eyebrow::flushed:
Jeg sendte min end en uge før dig så. Håber snart der er svar :pray::cry:

De har ikke svaret endnu på hvad den fejler??? Det lyder mærkeligt.

På den anden side, så er den først på lager igen den 10/5, tidligst. Ind til da, må vi væbne os med tålmodighed.
Gudskelov kører mit HUE lys over en Raspberry pi, og ikke udelukkende på Homey :smiley:

Nej, har intet hørt, kun at den er sendt videre og de snart håber på en løsning :face_with_raised_eyebrow:
Jeg lavede for en afstemning på Facebook, om andre havde problemer med deres - Se billede

Du mangler lige muligheden, Homey er brændt sammen, og kan ikke laves :joy:
Jeg er selv på siden, og så faktisk godt den afstemning :smiley:

1 Like

Det er ca 8% som kommet til Rep, det er godt nok mange :flushed::flushed:

Det er faktisk foruroligende mange der hat været til rep. Med i regnestykket skal være, at mange faktisk er afhængig af Homey, ifht. til opsætning af lys osv. Det er ikke fedt, især ikke for koner/kærester, når teknikken ikke virker :smiley:
Jeg krydserfingre for at min kommer her den 11. Jeg tør ikke sætte penge på det :frowning:

Jeg har heldigvis en Brige til alle mine Hue pære, ellers tror jeg også var var blevet skilt :slight_smile: :laughing: :laughing:
Ja, der er mange der er afhængig at dette produkt, også derfor man gerne giver mange penge for den. Men pris og kvalitet skal hænge sammen, og det gør det ikke, hvis 8% skal retur til leverandøren :frowning:

Jeg skrive, når jeg hører noget mere. :slight_smile:

1 Like

Efter ca 6uger fik jeg endelig en ny Homey :star_struck: Og fra nu af, kører jeg med backup, for hold da op hvor havde man fået lavet meget, som nu skal ind igen :joy::joy:
Håber min nye Homey holder de næste 15år :sunglasses: