Hej,
Ville høre om der er nogen der har fået Homey Energy Dongle til at fungere?
Jeg har en sag kørende med Homey, som ikke umiddelbart kan hjælpe. Men har samtidigt en sag kørende med både Radius og Kamstrup, som selvom de ikke supporterer det, er meget hjælpsomme.
Jeg har en Kamstrup måler med eftermonteret HAN-P1 modul. Homey Energy Dongle monteret med ekstern strøm sat til.
Jeg har haft en længere seance med en super flink teknikker fra Kamstrup, som til sidst slog kryptering fra, for at udelukke det som en fejl. Men lige meget hvad vi forsøger, så vil den ikke forbinde til måleren.
Nogen herinde hvor det virker?
Mvh
Mark
Til info,
Homey har meldt ud at de ikke supportere DLMS/Cosem protokollen som Kamstrup måleren benytter. Det er dog på tegnebrættet og kommer i BETA i slutningen af denne uge.
Hejsa
Jeg har samme problemer som du. Så ville bare lige høre om du har fået det til at virke, efter den sidste opdatering.
Hej Morten,
Jeps har fået det til at virke efter seneste opdatering. Der skal lige en aktiv splitter på, så spiller det. Måtte fjerne den et par gange og installere dongle’n igen, men så virkede det 
Ok. Det var godt.
Min vil ikke. Jeg har nulstillet, opdateret, slettet, geninstallerer igen og igen, den vil bare ikke. Jeg har fat i Homey hot, men de er ikke så gode til det med at kommunikere;(
Og du har en aktiv splitter på?