Nu kan jeg ikke huske det helt prÊcist. Men jeg mener at HAN P1 modullet skal sidde i port 1 pÄ splitteren?
Kigger jeg lige nÄr jeg kommer hjem.
Nu kan jeg ikke huske det helt prÊcist. Men jeg mener at HAN P1 modullet skal sidde i port 1 pÄ splitteren?
Kigger jeg lige nÄr jeg kommer hjem.
Jeg fik bestilt en Homewizard splitter og installeret den samt sat Homey single i computerne sÄ firmware er opdateret, men desvÊrre ingen held med at fÄ det til at virke.
Du nÊvner at du satte den auto opdate hvor gjorde du det, da jeg ikke kan finde den mulighed pÄ pÄ appen nÄr jeg gÄr ind under enheden
Jeg har et watts modul installeret i mÄleren.
Hvis jeg beslutter mig for at udskifte det med Homeyâs egen strĂžmmĂ„ler. Er det samme krypteringskode som jeg har fĂ„et udleveret fra radius som skal bruges ved tilslutning af Homey?
Har haft det samme at slÄs med igennem mÄneder, brugte koder, andre koder ligemeget hjalp det.
Nu har jeg endelig fundet lÞsningen for mig. Jeg overtalte ganske enkelt Radius til at slÄ krypteringen fra. Vupti alt virker og har gjort det i 6-7 mdr
SĂ„ fik jeg forbindelse til mit Homey energy module.
Bestilling af to nĂžgler til DLMS/COSEM-protokollen igennem radius.
Kontakte radius sÄ de kunne fÄ Kamstrup til at nulstille eltavle.
Montere HAN P1 module i mÄler
Monter Homey energy direkte i HAN modulet.
Det virker ikke for mig med aktive splitter, og var Äbenbart ikke nÞdvendigt med min elmÄler.
Men det virker nu