Nu kan jeg ikke huske det helt præcist. Men jeg mener at HAN P1 modullet skal sidde i port 1 på splitteren?
Kigger jeg lige når jeg kommer hjem.
Nu kan jeg ikke huske det helt præcist. Men jeg mener at HAN P1 modullet skal sidde i port 1 på splitteren?
Kigger jeg lige når jeg kommer hjem.
Jeg fik bestilt en Homewizard splitter og installeret den samt sat Homey single i computerne så firmware er opdateret, men desværre ingen held med at få det til at virke.
Du nævner at du satte den auto opdate hvor gjorde du det, da jeg ikke kan finde den mulighed på på appen når jeg går ind under enheden
Jeg har et watts modul installeret i måleren.
Hvis jeg beslutter mig for at udskifte det med Homey’s egen strømmåler. Er det samme krypteringskode som jeg har fået udleveret fra radius som skal bruges ved tilslutning af Homey?
Har haft det samme at slås med igennem måneder, brugte koder, andre koder ligemeget hjalp det.
Nu har jeg endelig fundet løsningen for mig. Jeg overtalte ganske enkelt Radius til at slå krypteringen fra. Vupti alt virker og har gjort det i 6-7 mdr
Så fik jeg forbindelse til mit Homey energy module.
Bestilling af to nøgler til DLMS/COSEM-protokollen igennem radius.
Kontakte radius så de kunne få Kamstrup til at nulstille eltavle.
Montere HAN P1 module i måler
Monter Homey energy direkte i HAN modulet.
Det virker ikke for mig med aktive splitter, og var åbenbart ikke nødvendigt med min elmåler.
Men det virker nu