Homey display ziet er niet zo gelikt uit (opgelost)

Valt wel mee,
dat is niet bijzonder want die staat alleen bij het model Homey Pro (Early 2023),
dus dan heb jij een ouder model of een Homey (Subscription) ?

Ah, sorry nee nog een verschil,
die staat niet in de Mobile App, dat is ook nog een optie…

Dank je Hielke ,
Ik heb de 2023 early
En je kan idd de api sleutel niet op je telefoon of iPad vinden ,allee met de pc / iMac

Nu ik de api sleutel gebeuren heb gevonden
Moet ik dan alles selecteren en dan de API sleutel opvragen ? Of moet je iets specifieks aan vinken ?

Gr
Diedrich

Er staat best veel info in de knowledgebase, Diedrich, ook over API keys:

Die kun je alleen aanmaken in de web app: https://my.homey.app

Als je op zoek bent naar een dashboard, kijk eens naar Hdashboard.
https://hdashboards.app/ inmiddels is daar ook een behoorlijke communiy voor en hij is direct aan homey te koppelen.

Ik gebruik hdashboard op ios. Probeer het eens. De app is nog aan het doorontwikkelen. Er komen steeds nieuwe features bij. Je kunt maar niet noodzakelijk op de homey nog de zogenaamde companion app installeren. Dan kun je zelfs de knoppen op je ios een kleur geven afhankelijk van de status. Bijv als het systeem uit staat omdat je van huis bent is de knop “systeem aan” rood. Je moet er maar eens mee spelen. Echt moeilijk is het niet en je kan niks verstieren. Succes!

1 Like

Het probleem dat ik met hdashboard heb ik daar al gemeld maar het is er nog steeds.

Nu zelf wacht ik op de verdere ontwikkeling van de Marcus Skogsaas Dashboard.

Hoi Allemaal

ik heb Hdashboard geïnstalleerd , werk zoals ik het graag wil en veel mogelijkheden
samen met Homey een feestje om alles uit te zoeken

waar ik wel tegen aanloop al 2 dagen dat ik maar geen Buienradar in mijn Hdasboard kan krijgen , ik zal wel wat fout doen , maar ja wat ?

Mischien iemand hier die mij hierbij kan helpen ,

ik vind allen onderstaande https://homeycornelisse.nl/hdashboards/

Buienradar toevoegen

Om een buienradar afbeelding toe te voegen aan je dashboard moet je de volgende stappen doorlopen.

1.Instaleer de Afbeelding app

2. maak de volgende flow

IK HEB DE FLOW GEMAAKT

3. Voeg image kaart toe aan het dashboard

– Zoek de zojuist gemaakte image op

– Geef de kaart een naam

– klik op Add

Resultaat op Dashboard

In de Dashboards app is er een iFrame beschikbaar, waar je de complete URL van Bradar in kunt zetten. Of van wat dan ook :wink:

Dank je Peter

jij gaat wel heel snel … hahahahhhaha

je begrijpt dat ik er niets van snap …

ik heb Homey en Hdashboard
Maar wat zijn de stappen die ik moet doen en wat moet ik eventueel installeren

alvast heel veel dank

Hdashboard app gebruik ik niet :man_shrugging:, zie het linkje voor de app die ik gebruik.
Voor díe dashboard app wil ik je wel helpen om het in te stellen.

dank je Peter
ik wil graag Buienradar in mijn Hdashboard , ik ben al een dag bezig om uit te zoeken en uit te proberen , zal wel iets zijn waar ik niet aan heb gedacht

is opgelost