Homey community exclusive: Homey inruilen voor Homey Pro

Voor het ontwikkelen van mijn apps werk ik veel samen met Rob(bshop); zonder wiens support veel Homey apps niet mogelijk waren geweest.

Naar aanleiding van de introductie van Homey Pro vandaag heeft Robbshop een inruilactie opgezet voor de mensen die hun huidige Homey willen inruilen voor een Homey Pro.

De actie is nog niet officieel aangekondigd of te vinden op de site van Robbshop en in eerste instantie voor de eerste 15 - 20 bestellingen.

Dus bij deze de Homey community exclusive:
https://www.robbshop.nl/acties/homey-inruil-actie

5 Likes

Als dit betekend dat er straks een voorraad tweedehands Homey’s aanwezig zal zijn dan wacht ik even met de aanschaf van mijn Homey. Ik geef er liever niet meer aan uit dan nodig is :slight_smile:

Als de Pro voor een interessante prijs zou te krijgen zijn dan, zou ik wel interesse hebben.
MAAR… ik ga niet helemaal van nul herbeginnen, dus zolang er geen mogelijkheid is om settings EN devices over te zetten zal ik zeker niet upgraden. :frowning:

3 Likes

Ben het helemaal met je eens @Fire69 ik vind de robbshop actie het ook niet echt waard om voor 60 euro korting alles weer opnieuw te moeten gaan koppelen en nieuwe flows moet gaan maken

1 Like

Deze actie is gisteren aangekondigd in hun nieuwsbrief :wink: dus denk niet dat t beperkt is tot 15-20 homeys

120 euro korting, 130 met doos erbij. Niet verkeerd. Maar hij is helemaal niet leverbaar…

Erg leuke actie voor de mensen die eigenlijk toch al willen upgraden.

De enige reden dat ik het zou doen is als bekend zou worden dat de apps te “zwaar” worden voor de normale homey want voor de hoeveelheid apps (zit onder de 20) hoef ik het niet te doen.

Ook is natuurlijk €270,- voor die “upgrade” nog steeds teveel geld en MOET je een nieuw zwave device erbij kopen.

Maar voor mij is €570,- (270 + 300 voor de aanschaf van m’n “oude” homey) de pro niet waard. Als ik écht die pro nodig had dan zou ik vast ook wel de waarde zien van een 2e oude homey en daarbij denk ik dat je hem voor €150/€200 ook zo kwijt bent en dan hoef je niet perse dat zwave apparaat te kopen.

Anyhow, leuk dat robshop dit doet :+1:t2::+1:t2:

150,- euro is wel heel weinig dan kan je hem net zo goed op marktplaats zetten denk ik?:upside_down_face: