Homey bridge blijft wit rond draaien

Hoi Allemaal , Ik ben verhuisd, en wil nu mijn homey Bridge opnieuw installeren. alles lukt, app vind de bridge,. kan koppelen met WIFI daarna blijft homey bridge wit draaien en ik verlies de verbinding met de app. alles gebrobeerd, maar krijg hem niet meer werkend. iemand bekend met dit probleem ? Alvast bedankt

Dat betekent dat hij aan het opstarten is…

Hoe lang heb je gewacht?
Het kan zijn dat ie aan het updaten is bijv.

.

Dat is onmogelijk met Homey Cloud, tenzij de Athom cloud “kaputt” is, of je internet eruit ligt, of je thuisnetwerk.
Als de melding “Homey is offline” is, of “kan niet verbinden” o.i.d., dan heeft de app een Homey Pro als primaire Homey.

Wat zie je in onderstaand schermpje in de mobiele Homey app?

Goedemorgen Peter,

bedankt voor het mee denken, ik heb hem hele dag en nacht laten draaien. maar geen succes.

bij het installeren, krijg ik dat ik wifi moet instellen, dat gedaan, hij verbind ook, maar dan krijg ik scherm met: fout bij controleren van Status, en dan kan ik opnieuw proberen kiezen, maar na minuut of twee weer het zelfde. en blijft wit draaien . of is het heel licht roze .

in het schermpje staat Homey. als ik er op klik zie ik homey bridge.

mvg

Hugo Plaisier

Ik heb exact hetzelfde probleem… hij blijft wit draaien en soms heel even kort een rood puntje erin…

Thx Hugo,
Cc @rvegting

Waarschijnlijk is jullie Wifi systeem “te modern”. De bridge “ziet” het wel, maar kan er blijkbaar geen goede verbinding mee maken.

Neem daarom onderstaande FAQ even door. Dit is gericht op de Pro 201x modellen, maar geldt ook voor de bridge:

de Homey bridge werkt!!, stond ook nog wat verkeerd in mijn router, . bedankt allen!