Homey app: LG Thinq - Missing flowchart: Bedrijfsmodus instellen

Hallo, sinds een jaar gebruik ik LG Thinq app in Homey om mijn Warmtepompboiler (LG WH20S 200L) aan te sturen, zonder problemen. Vandaag merk ik dat er een flow die de Bedrijfsmodus van het toestel instelt niet meer werkt. De communicatie tussen de warmtepompboiler en Homey werkt wel in beide richtingen want ik kan de bedrijfsmodus wel manueel instellen in Homey en als ik de modus verander in de LG Thinq app op mijn iphone leest Homey de modus perfect. Maar de flowchart om de bedrijfsmodus te veranderen in Homey is er niet meer! Als ik een nieuwe ADVANCED flow maak dan kan ik enkel de flowchart ‘Stel apparaatmodus in op’ selecteren en als ik dan een waarde wil ingeven (bijv. TURBO/AUTO/VAKANTIE/WARMTEPOMP) dan krijg ik de volgende error: Error: 2201 - Not provided feature postDeviceControl 934b9a59caa7cb687e56d1a653fc4746bd50ed4f06140ca39d228013ca44c7f1. Probeer ik een GEWONE flow te maken met de flowchart ‘Stel apparaatmodus in op’ dan krijg ik de error: Flow Card not registered (type: action, id: DEVICE-jobmode-set). Kan iemand helpen? Alvast bedankt voor jullie antwoord. Homey model: Homey Pro (Early 2023) - Versie 12.9.0 / LG Tinq app: LG Thinq Smart ThinQ - Versie: v4.3.10 (Comminity - Martin Verbeek).

Kun je even aan je post toevoegen wek Homey model en welke van de 2 LG Thinq apps het betreft?

Toegevoegd aan de post: Homey model: Homey Pro (Early 2023) - Versie 12.9.0 / LG Tinq app: LG Thinq Smart ThinQ - Versie: v4.3.10 (Comminity - Martin Verbeek).