Homey app landscape

Ik zou graag op mijn telefoon ook de landscape mode kunnen gebruiken zoals op mijn tablet. Helaas draait het scherm zich niet bij kantelen van portret naar landscape.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan forceren op mijn telefoon? Heb al een app geprobeerd die zaken forceert maar dat gaf de zelfde layout als in portret en op de tablet is de layout veel beter naar mijn idee.

Zoeken heeft me nog niet bij een oplossing gebracht …

iOS? Android? BlackBerry OS?

Bedoel je te zeggen dat er daarvan minstens één is die kan wat OP vraagt?

Het gaat beide om Android!

Misschien dat er voor Android wel wat mogelijk is, hoewel ik daar ook mijn twijfels over heb. De tablet versie kan het wel dus misschien kan er iets in Android door de tablet versie op smartphone installeren?

Er is slechts een versie voor Andriod.
Dit wordt dus vanuit de app geblokkeerd op die vaak kleinere resoluties.
Voorheen kon je dat ook niet met de phone app op de tablets, toen kon je op sommige androids echter de app voor de gek houden door deze in een venster te draaien, dus niet full screen.

Wel jammer, telefoons van tegenwoordig hebben vaak even hoog of zelfs hogere resoluties en riante scherm afmetingen. De keus zou bij de eindgebruiker moeten liggen mijns inziens…

Op Samsung S9

Op mijn huawei mate 20 pro kan ik hem.ook zo krijgen maar op mijn samsung S2 tablet zie je veel meer info bij landscape. Zal morgen een foto posten…
Ik heb nog een oude nexus telefoon die geroot is. Misschien kan ik daar iets mee uitvogelen. Maar zie liever de optie in de homey app om zelf de keuze te maken om de landscape mode als op de tablet te kiezen…

Dit is de lay-out van de tablet in landscape.