Tablet app in landscape en waar blijft homeydash?

Beste lezers,
Kan de tablet app zowel Android als ios niet in landschap mode gezet worden?
En ben ik nu de enigen die ze eigen afvraagt waar de update blijft van homeydash

Er is geen tablet-app van Homey? Alleen een telefoon-app die mensen ook uploaden naar tablets… Athom is bezig met een tablet-app maar dat kan nog wel even duren :soon:

En de maker van Homeydash is ook maar een vrijwilliger, dus je zou het hem vriendelijk kunnen vragen… (maar hij heeft voorlopig geen tijd heb ik begrepen)…

Bedankt voor de snelle reactie,
Ik snap idd dat de maker van homeydash het uit vrijwilliger doet en was ook niet aanvallend bedoeld.
Van homey snap ik niet dat ze de app geschikt voor tablets zo lang op zich laat wachten.

Tsja, prioriteiten. Ik begrijp trouwens dat de app tegenwoordig wel gewoon in de playstore staat voor tablets… Wist ik niet…

Ik heb wel een app op de tablet staan alleen gaat deze niet in landschap mode

Ik gebruik bij Android de app: Rotation control.
Ik heb deze app opgestart en daarna in de portait -mode de Homey-app gestart.
Daarna de Rotation control app in landscape gezet. Dan krijg je het meeste op het scherm.

heb hem nu ook bedankt voor de tip:1:

Als er een update komt voor homeydash dan betreft dat voor de oude versie voor 2.0.
Dash en de oude desktop app werkten parallel naast homey. Homey script enz enz… Versie 2.0 werkt anders en zijn deze html scripts niet meer ondersteunt door homey. Of er überhaupt nog gegevens van buttens en dergelijke vrij zijn voor derde partijen die apps bouwen. Weet ik niet aangezien priversie shit weer veranderd is recent.
Bij het maken van een. App zoals homeydash begrijp ik heel goed dat er enorm veel tijd in gaat zitten want hij zal compleet opnieuw moet worden opgebouwd. En ik zou er voor betalen, een super app die toevoeging geeft aan homey. Credit voor Bas Jansen! :slight_smile:

Helemaal mee eens. Homeydash is een fantastische app. Jammer dat ie in V2 niet meer ondersteund is. Ik zou ook zeker betalen voor een app zoals Homeydash!!