Homewizard gordijnen

Ik de gordijnrails van Homewizard, deze werken op 433Mhz maar met een ander protocol dan KAKU.
Ik heb geprobeerd Homey de code te leren als een ASUN-650 via de bijgeleverde remote en krijg een groen vinkje echter aansturing werkt niet. Logisch lijkt me dusver.
Is er een makkelijk (ik heb de motor en electronica inmiddels open liggen) om deze gordijnen aan te sturen vanuit Homey? Of moet ik de electronica uit gaan zoeken en met een aparte gordijnswitch zoals de ASUN-650 het ding aansturen. Dit heeft nog wel wat voeten in de aarde omdat de “eindschakeling” op basis van stroom werkt “hoger betekend mechanische weerstand” en hier op schakelt.

Alvast bedankt!!

Verplaatst naar Nederlands.

Deze is toe te voegen als veel motor! Even de Brel app downloaden. En volgens mij is dit gewoon een Dooya kt52e Met hw sticker er op🙈

Hoi Joel, bedankt voor je advies. Echter ik krijg het niet gepaired, zelfs met de remote tegen Homey aangeplakt. De remote in de app ziet er fisiek inderdaad wel hetzelfde uit. Zou Homewizard aan de codes hebben gesleuteld?

Ik heb ook de hw versie, maar wel eens gekoppeld met Homey. Weet zo niet meer hoe ik dat gedaan heb. Morgen avond kan ik het nog wel eens proberen mocht het niet lukken.

Ok dan wacht ik dat resultaat nog even af. Bedankt voor de moeite!

ps inmiddels nog tig x geprobeerd exclusief succes, (defenitie van krankzinnigheid?!)