Homekit koppeling lukt niet meer

Ik krijg de Homey pro niet zichtbaar in HomeKit. De 666 66 666 en 200 20 200 als codes gebruikt maar Apple blijft zoeken maar geen resultaat.

Zou de HomeKit app deleten en herinstalleren wat uit maken? Neem aan dat Homey de ruimtes ook richting HomeKit stuurt?
Gebruik de Homeykit trouwens
Verder nog tips?

De code voor Homeykit is 200-20-200. Je moet er in ieder geval voor zorgen dat Homey en je mobiele telefoon op hetzelfde netwerk zitten. Eventueel kan het ook helpen om in de app settings de “bridge identifier” te veranderen, en/of om de “HomeKit storage” te resetten.

Homeykit stuurt geen ruimtes naar iOS (dat zit niet in het protocol, dus je moet de ruimtes zelf aanmaken op je telefoon en de apparaten eraan toewijzen).

Dank voor de snelle reactie. Bridge identifier in de HomeKit of Homeykit? Zegt me niets.
Storage heb ik al gereset.

En zitten op zelfde WiFi netwerk

Die kun je in de app settings instellen. Om één of andere onduidelijke reden wil HomeKit af en toe Homey niet vinden, dat gebeurt ook bij anderen. Ik heb geen idee hoe dat opgelost moet worden, want ik heb het zelf nooit kunnen reproduceren.

is hier al een oplossing voor?
ik kan ook mijn homey niet vinden in de homekit app

ik heb homekit app van sprut op mijn homey staan.
kan mijn homey op geen enkele manier vinden in homekit