wie is er zo slim zodat je door een knop van homey die zichtbaar is in homekit aan en uit te zetten de focus slaap op mijn horloge en telefoon te activeren
Ik niet.
Maar als je in Homekit een knop maakt en Homey kan dat zien dan kan je al een flow maken met ALS knop aan/uit, DANβ¦
En dan zou je Homey een webhook kunnen laten sturen naar je horloge of telefoon.
ALS op horloge of telefoon een webhook ontvangen, DANβ¦
Op een Android telefoon en horloge kan je Macrodroid gebruiken.
Op een IPhone, geen idee.
eigenlijk is knoppen maken niet de moeilijkheid maar je telefoon in slaapstand zetten dmv van die knop dan kun je alles maken bv tegen google home zeggen welterusten dan kun je alles laten doen behalve die slaapstand
Het zou wel kunnen via een omweg denk ik⦠Als je via Google een flow op Homey laat starten bij het zeggen van welterusten. Dan zou je bijvoorbeeld die flow een mail kunnen laten sturen naar je mailadres met een vast onderwerp: Slapen en/of een vaste afzender.
In Apple Opdrachten kun je een opdracht laten starten als er een mail binnen komt met een bepaald onderwerp (of afzender) en dan als actie de slaap focus instellen hangen. (zou ook met sms kunnen ipv mail)
Ps. Niet getest in deze casus. Maar gebruik wel Apple Opdrachten voor als mail/bericht binnen komt doe dan dat.
SMS is wel beter dan mail omdat die laatste bij de meeste mailproviders maar ééns per kwartier wordt gecheckt.
Maar ik weet sowieso niet of het wel mogelijk is om de focus programmatisch (met Opdrachten/Shortcuts) te veranderen. Daar begint het toch mee.