Hoe krijg ik mp3 file aan het spelen op HEOS luidsprekers

Ik heb versie 2.0.0 van HEOS geïnstalleerd en een test flow aangemaakt met een knop voor afspelen en pauze dit werkt, waar moet ik invullen of welk kaartje moet ik gebruiken om een file of directory af te spelen op de HEOS.

Ik dacht bij kaartje speel af kan ik kiezen wat maar dat kan niet.

App is gecrasht dus werkt niet deze code krijg ik als rapport c256fe37-a721-4a49-94bd-967ae815ef7e

De HEOS app is al een jaar lang (24.04.17) niet meer geüpdatet en is nog volledig gemaakt op het oude media gedachten gang die Athom toen had.
Dus wat jij wilt bereiken is niet mogelijk tot de app volledig word herschreven voor de nieuwe manier van hoe homey omgaat met media, en dus volledig herschreven naar homey v2.

Ok ik stel vraag aan athom

Er staat nu bij de app V1.1.0-24.04.19, zou de app dan nu eindelijk een update hebben gehad, dau maar even testen.

Hallo Fred,
Al succes gehad?
Mijn HEOS boxen zijn helaas tot op heden ook waardeloos gebleken voor Homey.

Kijk even naar topic HEOS invalide device, hier geeft CASEDA aan dat het een compleet nieuwe app is en goed werkt
Dus vrijdag ga ik alles testen.

Ha Fred,
Afspelen etc lukt nu inderdaad goed. Maar een specifieke MP3 afspelen kan niet of wel?
Zou graag een alarm geluid over de boxen vlammen wanneer het alarm afgaat.

Ja dat is iets dat ik ook wil maar helaas dat werkt niet.

Als het je puur om de sirene gaat kan je ook deze aanschaffen. Wel weer wat kosten. Maar bij mij werkt het perfect.