Help, is er coulance vanuit Homey beschikbaar?

Daar is een woord voor: “Verzekeringsfraude”. Dat maakt de verzekering voor niet huisdierbezitters duurder, die meebetalen aan de schade waarvoor ze zelf geen risico lopen.

3 Likes

Ik kan dat niet, een ander verhaal vertellen. Wel soms jammer. Ik sloot een glasverzekering af voor mijn auto, maar ik benoemde wel dat er een gerepareerd sterretje zat. Ik kreeg gelijk te horen dat gevolgschade van dát sterretje niet zou worden vergoed…

Dat is balen, maar ik wordt we wel gelukkig van dat er nog eerlijke mensen bestaan en eerlijk duurt het langst. Daarom zijn alle donaties je van harte gegund.

Wie doet nog meer mee?

5 Likes

Zo is het maar net, alhoewel ik @Martijn_Hoogenbosch’s opmerking wel heel leuk vind :joy:

2 Likes

Een kleine donatie voor de arme kat, sorry Homey. Vrolijk Kerstfeest en groeten uit Duitsland

2 Likes

Enne?? Heb je al een nieuwe Homey?

1 Like

Goede vraag, dacht er vandaag ook nog aan :slight_smile:

1 Like

Ik heb hem wel besteld, maar levering duurt nog even. Iets met wereldwijde chip tekorten. De keuze de Homey te vervangen was een stuk gemakkelijker door alle bijdragen vanuit de community. Bizarre ervaring.

6 Likes

Jullie zijn echt helemaal het einde. De nieuwe Homey Pro is binnen. Met de oude heb ik wat zitten rommelen En de WiFi deed het weer. Ik heb een backup!!

De nieuwe krijg ik echt niet verbonden met de WiFi. In de lijst heb ik mijn WiFi met 20 pogingen 1 keer gezien. Ik weer het N en mesh-verhaal.

Bah.

Het goede nieuws jullie hebben me onwijs geholpen. Er is een nieuwe Homey. Het slecht nieuws ik krijg het stomme ding niet verbonden.

Net de oude, tijdelijk, maar weer teruggezet.



De foto’s als ‘bewijs’ ik sta echt voor een raadsel… gekkigheid.

1 Like
1 Like

Thanks. Setup is working just fine. My WiFi network is not listed…

1 Like

Don’t use mesh as long as you are connecting.
Afterwards you can take your mesh back into business.
Homey has problems with some mesh systems.

1 Like

Dus de oude doet het weer? Inzameling voor niets geweest?

1 Like

Ik houd van waarheid, misschien wel. Alhoewel de oude wel echt schade heeft en ik wel echt een nieuwe heb aangeschaft. Ik voel mezelf geen oplichter, eerder dankbaar met alle hulp. Het doet me wel pijn wanneer dit nu zo wordt ervaren.

Als jij naar eer en geweten problemen had met de Homey heb ik er geen problemen mee. Maar als de nieuwe doet hetzelfde dan lag het niet aan Homey. Maar de oude rammelde dus hij zou stuk kunnen zijn.
Maar ik wens je veel plezier met Homey en wees er zuinig op. :+1:

(heb je de kat nog wel?) :wink:

1 Like

Zeker maar nu ook een muurbeugel van ROBshop!

Mijn Homey Pro rammelt ook. serieus! Ik verwacht dat het de antenne is van het RF signaal, want zowel mijn KlikAanKlikUit als mijn nieuwe RF433mhz weerstation doen het niet of nauwelijks.

Overigens heb ik mijn Homey Pro al rammelend over genomen voor een zacht prijsje. Z-wave en cloud werkt namelijk keurig.

Haha rammelende homeys :smile:
bij mij staat dat ding gewoon netjes stil op een kast.
Na dit verhaal durf ik hem niet meer te verplaatsen :smile:

Ach , het leven gaat gewoon door ondanks de rammels :muscle::joy:, ik wist dat mijnen een rammel had toen ik hem tweedehands kocht. Wat mag je verwachten voor vijf tientjes.

1 Like