<groups> gisteren verdwenen na updates 3.1.4 and 3.1.10

Mijn < group > is gisteren na de twee updates verdwenen waardoor mijn automations die group’s aansturen niet werkten en ik in het donker bleef zitten.

In de Android App is ook < group > verdwenen ui ‘Instellingen’ dus ik kan . In homey.app < groep > (Dutch) is groep nog wel beschikbaar.

Update 3.1.4 betreft < group >
Update 3.1.10 betreft < groep > (NL)

Het lijkt er op dat < group > taalafhankelijk is geworden en nu < groep > heet? Daarbij zijn mijn groups gewist?

Inmiddels 3.1.14

Bij mij werkt alles gewoon

1 Like

Dit kun je het beste even in het officiële app topic vragen, daar staat trouwens ook veel uitleg door de ontwikkelaar, die druk bezig is met de app.

1 Like

… dan zeker zorgen dat je automatische updates niet activeert, da’s niet het moment! :smirk:

1 Like

Hier 3.1.15 ondertussen en het was gisteravond zo maar weer opgelost. Had schijnbaar toch te maken met de App zelf en het lijkt nu hersteld.

Ik had eerlijk gezegd geen idee dat de app een eigen topic had, voor mijn gevoel was het gewoon een onderdeel van mijn Homey :wink: Nieuw hier dus, en dat is natuurlijk een goeie zaak gezien het feit dat ik mijn Homey al een jaar of 4 in gebruik heb :wink: