Ik heb succesvol een GLEDOPTO GL-C-009P kunnen koppelen aan de Homey Pro.
Maar met het in of uitschakelen van het apparaat reageert hij niet. Er verschijnt een time-out, met de vraag of er wel stroom op het apparaat staat.
De gl-c-009p ligt binnen een halve meter van de Homey vandaan. Er zijn meerdere routers in de buurt. Vanuit de developers tools reageert het apparaat wel op een ping.
Ik heb zowel de officiele app van Gledopto gebruikt als de communicty app van Marco Ruiter.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
mhh okee, de 5in1 controller werkt bij mij vlekkenloos via homey zelf, ik heb ook nog een andere Rgb controller, maar die is via hue aangesloten en werkt hier nu ongeveer 5 jaar zonder problemen
ik heb dus 3 GL-C-009P modules.
1 oude (deze had nog geen echte reset knop) en 2 nieuwe
De oude werkt, geen enkel probleem.
De andere 2 kan ik alleen maar aanmelden. Bedienen geeft een timeout. Zodra ik ze verwijder, begint het licht de knipperen om aan te geven dat hij ge de-registreerd is. Heb ook beide Gledopto apps geprobeerd. Beide hetzelfde resultaat. Heb de dimmers op letterlijk 10cm van homey geprobeerd te leggen, Ook dat maakt geen verschil.
Zelfs als ik homey opnieuw opstart, zonder dat de led controllers aan staan, ziet homey ze toch als online en aan. Maar dat geldt dus niet voor de eerst GL-C-009P. Als die uit staat, wordt hij ook netjes als offline getoond.