Geen mogelijkheid meer om kaku devices toe te voegen met bestaande code?

Het lijkt niet meer mogelijk om kaku devices toe te voegen doormiddel van het leren van een bestaande code (vanuit Homewizard of afstandbedining). Als ik een device will toevoegen krijg ik alleen de vraag “Press the button on your device once”, voorheen kon ik iets kiezen als “learn from remote” ofzo. Is deze functionaliteit verdwenen of mis ik iets?

Kon geen topic vinden hierover, vandaar deze post.

Klopt veoeger zat die optie er in. Athom heef er voor gekozen die optie te verwijderen.

Wellicht is een oudere kaku app versie dan iets voor je. Misschien zit die functie daar nog in.

Dat is jammer, lijkt me best wel een essentiele functie… Dit maakt het ineens een stuk meer bewerkelijk om bestaande KAKU te integreren. Bovendien kon Homey tot nu toe de status van KAKU schakelaars bij houden als een andere remote/controller een signaal stuurde, omdat de code gelijk was, dat gaat dus nu ook niet meer lukken… Begrijp niet waarom ze dit hebben laten weg vallen :frowning:

@Royco, ga kijken of ik tijdelijk een oudere versie kan installeren als workaround, hoop dat deze week ergens te doen. Zal mijn bevindingen hier posten.

Bedankt voor de tip, kijken of dat lukt. Hoop niet dat ik dan alles van KAKU weer opnieuw moet toevoegen?

Dat lijkt me niet. Niets over gelezen ook.
Stel je vraag anders even in dit topic.
Je kunt evt. ook een PM-etje sturen naar de leden die daar gemeld hebben de oude versie te hebben geïnstalleerd.