Geen contact met Homey

Gisteren wilde ik inloggen in mijn Homey, alleen kreeg ik geen contact met de homey, volgens de app was de Homey off line, toch werkte alles wel, de verlichting schakelde aan en uit, ook de ledring werkte en gaf de kleuren zoals in normaal bedrijf, ik heb de Homey even van de spanning af gehad en ik kreeg weer contact met de Homey.
Ik ben een nieuwe gebruiker en heb de Homey ongeveer 2 week, ik heb altijd Domoticz gehad alleen deze liep wel eens vast ( 1x per maand ) en wilde een stabieler systeem en heb voor de Homey ( Pro ) gekozen, ik vraag me nu af of dit wel verstandig is geweest, hebben meer mensen problemen met de Homey om contact er mee te krijgen of is dit wat mij nu gebeurde een zeldzaamheid ? o ja ik heb versie 4.0 als software op de Homey staan

Helaas niet, het gebeurt regelmatig bij andere gebruikers dat de app zegt dat Homey offline is terwijl dat niet zo is. Om één of andere manier kan de app dan Homey niet meer terugvinden in het netwerk, en zegt dan (maar) dat Homey offline is.

Je zou kunnen proberen om te zien of het helpt om Homey een vast IP-nummer in je netwerk te geven. Dat moet je in je internetrouter instellen.

1 Like