Ik wil in de homy pro 4 groepen aan sturen met aswt8802, net als in de homewizard met de groepen; Thuis, vakantie, slapen en niet berijkbaar. Hoe moet ik dit aanlopen? Ik kan namelijk maar 2 groepen aansturen.
De KlikAanKlikUit AWST-8802 heeft 2 schakelaars, elk met een aan en uit. Je kunt dus 4 flows starten, waarbij elke flow 1 van de 4 toestanden toggled. Of 1 van de 4 toestanden activeert en de andere 3 juist deactiveert. Met nog een AWST-8802 kun je elke toestand apart aan- en uitzetten.
Allereerst welkom op de Homey Community!
Lees de Welcome to the forum! post hier om er zeker van te zijn dat je op de hoogte bent van de forumregels.
Welkom op het forum
Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.
Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.
Het verschil tussen Homewizard en Homey is dat Homewizard maar 1 gebruiker had en Homey meerdere gebruikers kan hebben.
Met de schakelaar kon je schakelen tussen Home and Away. In Homey kun je jezelf met geofence automatisch tussen thuis of weg schakelen. Dat kan je partner ook.
Echter als je partner weggaat en jij blijft thuis dan wil je niet dat het licht uit gaat. Of andersom.
Je zou deze flows kunnen maken:
Iemand ging weg >> niemand is thuis >> licht uit (als de laatste weggaat is er niemand meer thuis)
Iemand komt thuis >> licht aan (maakt niet uit wie als eerste thuiskomt.)
Kortom. Je moet even omdenken. Je moet niet je Homey op dezelfde manier willen gebruiken als je Homewizard.