Foutmelding v1:groups namespace is not supported

Ik probeer Sonos opnieuw te installeren nadat hij niet meer goed werkte. Ik krijg op het scherm ‘selecteer de apparaten die je wilt toevoegen’ de foutmelding ‘v1:groups namespace is not supported’. Hoe kan ik dit oplossen?

Dit kun je het beste bij de app ontwikkelaar melden, te vinden in de homey.app store:

Goedemorgen, ik heb hetzelfde probleem. Is er al een oplossing?, tnx

Ik kreeg dit terug van support. Ik heb helaas nog geen tijd gehad het te testen:

“Zoals je kan zien in de print screen die ik heb meegestuurd heb je 7 speakers die tegelijk aan het afspelen zijn. Die wordt ook gezien als ‘groep’. Zou je eens kunnen proberen om deze groep uit te zetten en het dan opnieuw proberen? Lukt het nu wel?”

Heb ze uit de groep gehaald, probleem blijft :thinking:

Ik kreeg deze reactie van de support afdeling:

Bedankt voor jouw reactie.

Dit lijkt een probleem te zijn in de Sonos App, waardoor foutmeldingen als deze kunnen ontstaan.

Onze Development team is op de hoogte gebracht van dit probleem. Ik kan helaas geen uitsluitsel bieden als het gaat om wanneer dit issue wordt gevonden en opgelost, maar weet dat het in de juiste handen is en het alle aandacht krijgt die het verdient. Wij hopen dit probleem zo snel mogelijk te kunnen oplossen.

Voor nu is dit alles wat ik voor je kan doen, daarom sluit ik nu je ticket