Hoi Martin, dat is een snel antwoord. Dank. Ga ik straks uittesten. Zoals ik al aangaf, ik ben nieuw en heb veel vragen. Mag ik jou vaker om hulp vragen? Via dit forum of anders? Voor elke vraag een nieuw topic maken? Hoe werkt dat?
Hoi Martin. Een vervolgvraag. In je flow staat een kaart met email versturen. Als ik op de blauwe + klik om een kaart bij dan… toe te voegen, staat er geen email bij. Hoe krijg ik die kaart?
App gerelateerde vragen:
De meeste apps hebben een eigen topic, te vinden op de app pagina in de homey.app store. Enkel bij de meeste is de voertaal Engels.
Homewizard heeft wel een NL topic.
Dank, is gelukt. Mail werkt. Wel een extra vraag, Op de mailkaart kan ik tekst en tags zetten. Alles komt achter elkaar. Hoe kan ik een nieuwe regel beginnen? Enter werkt niet.
Resultaat mail
1.
Als je platte tekst gebruikt i.p.v. HTML, dan gebruik je de toetscombinatie Shift + Enter (dit werkt ook in flowkaartjes zoals tijdlijn notificaties):
Hoi Peter,
Helaas, zowel shift + enter als werken allebei niet. De tekst komt toch achter elkaar. Ook als ik er veel spaties tussen zet, worden die eruit gestript. 1 spatie gaat wel.
Nog een andere oplossing?