Flow voor doordeweeks en weekend

Hoi,

Ik heb een flow gemaakt welke om 7.15 uur start en alleen op doordeweekse dagen zou moeten werken en een flow welke om 8.30 uur start en alleen in het weekend zou moeten werken.
Ik zie dat ze beide gewoon op alle dagen werken dus ergens gaat het niet goed. Moet ik nog ergens iets ander instellen?

grt,

Zou handig zijn als je de flows even liet zien.

1 Like

Je notificatie wordt aangestuurd door de “De tijd is 7:15” kaart, dus die wordt elke dag getoond. Je wil 'm laten aansturen door de “Vandaag is een Doordeweekse dag” kaart. Zelfde geldt voor je andere flow.

Volgens mij is dat je hele probleem.

1 Like

Voor alle duidelijkheid: baseer je dit op het feit dat je op alle dagen beide notificaties (met flow is gestart) krijgt (waarvoor Robertklep je de oplossing heeft aangedragen) of baseer je het op iets anders?

Als het anders is dan dat je van beide flows de ‘Start-flow’ melding krijgt. Dan wellicht handig om ook schermrpint van de tijdlijn te posten.

1 Like

Er zal wel een reden zijn om in de 2 flows verschillende random wachttijden te hebben maar het maakt het wel lastiger.

Zonder dat kan het in 1 flow met de verschillende starttijden.

Klopt, krijg van beide de ‘Start-flow’ melding en daarom mijn vraag

en als het in 1 flow kan dan hoor ik graag wat ik daarvoor moet doen.

Zo kun je er één flow van maken, en het lost ook je notificatieprobleem op:

1 Like

@GM1 Nog even visueel, op onderstaande manier wordt de notificatie enkel op doordeweekde dagen gestuurd:

1 Like

Thx, ga het zo aanpassen

Dat hij de melding krijgt snap ik, die komt namelijk onafhankelijk van de ingestelde datum en tijd>dag.

Maar die flow zou toch alleen mogen starten ahv de voorwaarde week/weekend dag?