Flow bevestigings vraag in "spraak" card

Ik heb nog een oude homey met microfoon en (volgens mij) sinds v2.0 werkt de card “Spraak” anders.
Ik heb een flow gemaakt die 's nachts om 1 uur (als er nog licht aan is) vraagt of alle lampen uitgezet moeten worden.
Nu is het zo dat als een “Spraak” card geen reactie krijgt er een timeout komt. Deze triggert de “else” tak van de flow dus niet (meer).
Heeft iemand een oplossing hiervoor bedacht?
Hieronder een test flow met een “Spraak” card. (ik heb met en zonder een “specifiek antwoord” geprobeerd), maar bij een timeout gebeurt er niets.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Carel

Waarom niet gewoon een flow maken die controleert of je verlichting nog aan is na een bepaalde tijd?
Los van je vraagstelling, maar is dat niet veel makkelijker?

Zo heb ik dat voor de slaapkamer van de kinderen gedaan, die vergeten geregeld de lampen uit te doen als zij niet op hun kamer zijn.
Flow gemaakt die elke 15min tussen een x tijd, controleert of de lampen aan zijn, zo ja, dan worden die automatisch aangezet.
Dit overigens wel op basis van een beweging in de kamer ja of nee.

Dit is al heel lang geleden aangegeven bij Athom en er is daarna al heel lang niks meer mee gebeurd. Gaat niet meer werken zolang Athom dat niet repareert!
Een mailtje sturen of het formulier insturen met een request is het enige wat je kan doen. Daarna wachten tot je een ons weegt want heel waarschijnlijk doen ze er gewoon niks mee. Het is ook niet zo dat als een heleboel mensen dit insturen dat het dan sneller gaat, ze hebben hun eigen ideeën en wijken daar niet van af.

Zoals het werkt.

Omdat de spraak flow een hele goeie was!
Vragen om een antwoord en , als er dus niemand meer in die ruimte aanwezig is en antwoord geeft, het licht uit doen. Als er nog wel iemand aanwezig is kan diegene wel antwoord geven en het licht dus aan laten. Flow na een uur nog een keer laten starten enz.
Was een geweldige optie zolang het werkte!