Fibaro switch icm garagedeur opener

Hoi, wellicht hier al eens voorbijgekomen. Maar ik kan het hier alleen niet vinden;

mijn oud homey (2016) heeft de geest gegeven en ben nu in bezit van een homey pro black. Gelukkig had ik een back up en het meeste kon ik vrij snel aan de praat krijgen. De fibaro switches die ik had, was een hobbeltje om ze weer aan de praat te krijgen maar ook dat is uiteindelijk gelukt.

Ik zit met nog 1 dingetje; ik heb altijd (en nog steeds) een fibaro double relais switch gehad op mijn garagedeur. 1 druk deur open, volgende druk, deur sloot. Dit werkt nu niet meer. Ik moet elke keer twee keer drukken om hem te openen of te sluiten. Ook werkt de drukknop van mijn garagedeur niet meer.

Ik weet dat ik destijds bij geavanceerde instellingen een en ander moest instellen maar zij zou niet meer weten wat. Met ChatGPT kom ik er ook niet uit.

Is er iemand die mij op weg kan helpen?

Welkom op het forum

Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.

Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.