Fibaro Double switch 2 - hp23

Hallo iedereen,

Ben momenteel bezig met het koppelen van een fibaro double switch 2 (FG-223) aan de homey pro 2023. Echter heb ik hier een probleem bij, als de homey vraag om 3 keer op de (b) knop te drukken en ik dat vervolgens doet "ziet"de homey dit niet. Hebben mensen ervaring met dit probleem?

Ik heb de double switch al een factory reset gegeven.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Nee. Herken ik niet. Niet werkt het prima. Wat is de afstand tussen die 2? Voeg je de router devices van dichtbij homey naar verder weg eerst toe? En heb je de fibaro app geïnstalleerd en probeer je hem ook op die manier te koppelen?

Dat werkt alleen bij Zigbee. Bij een zwave device moet je alles dichtbij Homey pairen. En dichtbij bedoel ik max 10cm.
Dat heeft te maken dat de handshake op een lager zend vermogen gebeurt ivm beveiliging

Dat is nieuw voor mij. Fibaro is toch enkel z-wave?
Overigens voeg ik beide gewoon toe waar ik ze wil gebruiken (zigbee en z-wave). Dus Homey beneden in de kast en zigbee of z-wave op de vliering toevoegen en gaat probleemloos. Vanzelfsprekend enkel indien je voldoende routers hebt door het huis heen.

Ik voeg ze (op HP2019) ook op grote afstand toe.
Wat ik heb gemerkt is dat de snelheid van het 3x klikken erg belangrijk is, dat moet echt snel.

Ik heb hem naast de homey gelegd en heel vaak op de knop drukken en opeens kreeg tie verbinding. Dankjewel!