Fibaro Dimmer 2 standalone gebruiken

Ik heb een Fibaro dimmer 2 ‘over’. Deze wil ik nu gebruiken op een plek waar die niet geschakeld kan (alleen bruin/blauw beschikbaar). Dus alleen de lamp bedienen via Homey. Is dat mogelijk?
Zo ja, hoe sluit ik deze dan aan?
De dimmer is al gekoppeld in Homey.

Gewoon aansluiten volgens schema en de schakelaar aansluiting niet gebruiken, geen probleem.

Dat was mijn idee ook. Ik heb bruin op L, blauw op N. En output (‘zwarte draad’) de ~ met pijltje. Resultaat lamp die continu brand.

Zou goed moeten zijn. Je kunt hem niet bedienen via homey?

Wat je zou kunnen doen is er tijdelijk een schakelaar aan hangen om te testen, maar een schakelaar zou niet nodig moeten zijn.

Wat zegt de developer page, heeft hij wel een ‘gezonde’ route?

Voor zover ik het kan inschatten zie ik daar niets geks. Ik ga morgen voor de zekerheid nog een andere testen.

Maar je hebt de scenes aangezet en welke flow gebruik je nu om de lamp aan en uit te doen?

Ik heb nog geen flows aangemaakt. Moet hem eerst werkend zien te krijgen. Ik vermoed nu dat er iets mis is met de dimmer zelf. Heb nog een nieuwe liggen. Die ga ik morgen koppelen en testen zonder schakelaar.

Het zou een instelling kunnen zijn. Misschien kun je hem resetten ofzo?

Ik heb een andere, nieuwe, dimmer geprobeerd en die werkte direct. Het lijkt er dus op dat er iets mis is met de andere.
De dimmer werkt dus wel standalone.