Fibaro dimmer 2

Ik heb een fibaro dimmer 2 gekoppeld met homey, tevens heb ik google home gekoppeld. Nu wil het geval dat als ik de dimmer met de schakelaar aanzet dit niet wordt gezien door homey, hierdoor lijkt de lamp dus uit te staan. Wie iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik hen de dimmer al 2x verwijderd en opnieuw gekoppeld. Ook werkt mijn flow niet niet ervoor zorgt dat, wanneer de dimmer aan wordt gezet, een neo coolcam Powerplug aan gaat. Iemand hier een oplossing voor?

Een flow maken met een scene en dan de dimmer aan laten zetten?
En voor de 2de hetzelfde: een flow maken met een scene die je CoolCam aan zet?

chrome_2019-09-12_20-12-12

bedankt voor je reactie, ik ga het proberen. Heb je misschien ook een antwoord op mijn eerste vraag?

Deze bedoel je?

Nee, het deel van de bediening met de schakelaar, de status is dan niet zichtbaar in Homey. Wat ook het geval is, is dan mijn gemaakte scenes (met de 2e schakelaar) niet meer werken terwijl ze het wel hebben gedaan. Dit heeft altijd goed gewerkt. De firmware versie van de dimmer is 274.

Dan geef ik het ff op denk ik. Als je de flow maakt dan werkt dat gewoon, tenminste hier wel.

Ik heb het eerste probleem kunnen oplossen door de dimmer te resetten en te verwijderen uit Homey, hierna weer toegevoegd en nu werkt het weer.