Favoriete flows verdwijnen op Apple Watch

Hallo,

Zolang ik mijn Homey Pro (early 2019) gebruik worden mijn favoriete flows getoond in de Homey app van mijn Apple Watch. Sinds een week zijn deze zo nu dan verdwenen op mijn Apple watch terwijl ze nog wel als favoriet in de Homey app staan.
De enige oorzaak die ik kan bedenken is dat ik op de zaak nu ook een Homey Pro (2023) heb staan. Ik bedien beide Homeys vanaf dezelfde iPhone op dezelfde Homey app.
Zit hier iets niet lekker bij Homey of moet ik ergens nog iets instellen ?

Ik zou me zo kunnen voorstellen dat als je op je iPhone switcht tussen de twee Homeys de favorieten van de actieve Homey op de Apple Watch gebruikt worden.

Dacht ik ook maar dan zou ik het moeten kunnen reproduceren en dat lukt niet. Vandaar dat ik zocht naar andere oorzaken.

Ik heb hier het zelfde probleem. Flows verdwenen op de Apple Watch. Slechts 1 Homey 2019.
Heb het idee dat dit sinds de grote update van de Homey app is gebeurd.

Same here. Moet elke keer de app opstarten om de favoriete flows weer te laten verschijnen op Apple Watch en in de widget op m’n iPhone.

Ik heb een 2023 model homey, zojuist een paar flows aan mijn favorites geplaats. Deze zijn wel zichtbaar in de iphone app maar op de apple watch blijf ik zien “add favorite flows using the homey iphone app”. In eerste instantie had ik de flows als favorite aangemerkt via de web app, dus toen nog een toegevoegd via de iphone app. Niks te zien op mijn apple watch.

Herstarten van de app op de watch helpt ook niet.