F1 sensor

Ik zag een filmpje waarbij een lamp reageert op de live status van een gele vlag, safety car Of bijvoorbeeld een rode vlag.

Onder het filmpje stond een link die ik hieronder zal plaatsen. in de link is te zien dat iemand voor home assistent een F1 sensor heeft gemaakt.

Weet iemand of en zo ja hoe dit gemaakt kan worden voor Homey pro?

Heb je hier wat aan?

Ik zag hem disteren idd ook, zou wel gaaf zijn als we hier ook een app voor hebben.

de formule 1 app is alleen voor de f1 agenda

1 Like

Helaas niet.

Ik heb een custom F1 plugin want ik vond die niet soepel werken die hierboven genoemt staat.
Maar wat wil je precies via Homey kunnen opvragen?
“Als er een vlag veranderd” en dan bijvoorbeeld “En het is een gele vlag” en dan je actie?
Ik zou mijn plugin daarmee kunnen uitbreiden het stelt namelijk niet zoveel voor.

6 Likes

Hoi Kyle,

Ja precies. Wanneer er een gele vlag is laat lamp geel knipperen. Zodra groene vlag is dat gele lamp uit gaat.

Hi Kyle,

Ik ben ook heel erg geïnteresseerd in deze toepassing!

1 Like

Ik heb iets in elkaar geflanst maarja er is nog maar een raceweekend dit jaar…
Als die vrijdag werkt laat ik het weten. Ik kan namelijk niet testen zonder dat er een sessie actief is :sweat_smile:

2 Likes

Geweldig dat je dit wilt doen.

Zou je het niet kunnen testen op herhaling?

Laat me weten als het werkt ik heb intressen

1 Like

Ik heb hier ook wel interesse in.
Liefst nog voor dit weekend :sweat_smile:

1 Like

Hoe bedoel je:
Niet kunnen testen op herhaling?

Via F1 tv of Viaplay een herhaling opzetten van een F1 race

Nee zo werkt het niet,
In princiepe is het gewoon een lijst die bij elke vlag wordt geupdate/groeit. Dit gebeurt vanuit OpenF1. TV staat hier compleet los van.

Is het dan niet heel moeilijk om dit in sync te laten lopen? Of kun je een vertraging instellen?

1 Like

En? werkte het?

2 Likes

Pff nou zodra er een live sessie komt, krijg ik de melding dat de api alleen voor mensen is net een licentie… Ik ga daar achteraan maar jemig dit ga ik niet krijgen voor de race van vandaag.

Ah…. jammer. Je hebt nu nog even de tijd :slight_smile:

Wel bedankt voor de effort!

1 Like