Extra Tado thermostaat niet toe te voegen

Hallo,
Ik heb sinds kort een nieuwe (extra) thermostaat van Tado. In de tado app werkt hij prima maar krijg hem niet toegevoegd in Homey, krijg onderstaande melding, wat doe ik fout? en hoe los ik het op?

Hi Yvonne,
Log eens in op https://app.tado.com/#/account/sign-in en probeer de thermostaat daarna nog eens toe te voegen op Homey.

Onderstaande community app is veel uitgebreider en werkt beter denk ik. Je kunt deze gewoon naast de huidige Tado app installeren en uitproberen.
https://store.homey.community/app/com.verbem.tadoZones

Hoi Peter,

Dank voor je reactie, na inloggen lukt het helaas nog steeds niet.
Heb de community app geïnstalleerd en daar lukt het wel :slight_smile: dus ga daar mee aan de gang.

1 Like

De Athom app is aardig uitgekleed. Kan zomaar zijn dat je geen 2e thermostaat kunt toevoegen aan die app.

Dit is een linkje naar het forum topic van tadoZones, voor vragen en info.

Hoi, hoe kan ik deze app installeren? Ik heb een paypal donatie gedaan masr de button installeer blijft uitgegrijsd

Heb je de HCS op Homey geinstalleerd?


Als je daarna de tado app wil installeren (mobiele browser op “desktop mode” zetten):

Thnx, dit wist ik niet. Hele nieuwe wereld gaat er voor mij open. Bedankt!

1 Like

Er staan hele gave apps tussen! Het aanmeld/inlog systeem kan wat duidelijker inderdaad :upside_down_face:

Dat inloggen is idd een dingetje, zelfs met jouw aanwijzing was het zoeken. Inmiddels al wat geinstalleerd, maar zojuist smartthings geprobeerd te installeren en nu geen reactie op de homey (pro). Geeft wel aan de de homey online is, dus helemaal stabiel is deze omgeving volgens mij niet.

Het is van en door liefhebbers gemaakt in de vrije uurtjes (en staat los van Athom), maar ik heb met apps installeren eigenlijk nooit problemen.
Mss helpt het om eens uit te loggen, de browser cache te legen en opnieuw inloggen. Het schijnt op Firefox het beste te werken.

Dat snap ik. Ik zie wel meer dingetjes, maar ik vind het een prachtig initiatief. Alle lof. Vanmiddag lukte het wel…

1 Like