Email app Adam Noren - Missing owner name

Hallo, ik wil in een flow de Email-app van Adam Noren gebruiker, maar ik krijg dan de melding “Missing owner name”. Iemand een idee waar/hoe in te stellen ? (blijkbaar niet in de Email-app …)

Werkt hier foutloos met een Pro 2019…
App config ingevuld, en getest:


Als je Gmail oid gebruikt, dien je een app wachtwoord aan te maken bij google, en die gebruik je dan in de app.

Vraagjes:

  1. Welk Homey model?
  2. Op welk moment krijg je die foutmelding?
  3. Wáár zie je de foutmelding? Screenshotje graag
  4. Werkt het tijdlijnkaartje (of wat dan ook) met de melding niet, of evengoed wel?
  5. Kun je de flow delen?
  6. Graag een screenshot van het het app configuratie scherm?
    (Anonimiseer privé gegevens ajb).

Hierbij een aantal printscreen v/d flow. Ik heb een Homey Pro en een Ziggo-mail-adres. “Foutmelding” is rood omcirkeld. Ik kan ook niet aangeven wat er dan in de betreffende mail moet staan op basis waarvan de flow dan wordt gestart (zie het plaatje met de Tags)

Aah ik snap het nu. Dat is een bug in een aantal v8.x app versies van de Pro 23. De “owner name” is de app naam namelijk, en die kan blijkbaar niet worden gevonden.
Issue is gemeld bij Athom:


De flows zouden gewoon nog moeten werken, Jos.

.

De flow wordt bij iedere mail gestart, en je kunt het vervolgens filteren met het Logica kaartje “EN” ‘Als […] bevat [tekst]’

Bij […] kun je dan, door te klikken op het tag icoontje rechts, 1 van die groene tags invoegen en zo de flow laten filteren op bepaalde tekst (die je bij [tekst] invult) in onderwerp of mail inhoud, afzender naam of emailadres.
Wil op onderwerp en afzender filteren, dan voeg je nog zo’n “EN” logica kaartje toe

Hartelijk dank, dan maar even afwachten totdat Athom met een oplossing komt. Die tags ga ik proberen, dank !

1 Like