Een groep lampen en producten schakelaar via een groep

Ik zoek een apparaat dat een hele groep kan schakelen en bij voorkeur ook nog beschermt tegen overbelasting. Tuya heeft een dergelijk apparaat op wifi en verkoopt dat in Spanje onder het merk Tongou - Centechia. TOWSM1-100, maar hier is geen app voor als ik het goed begrijp. Kunnen jullie me op weg helpen?

Dit relais lijkt mij geschikt. Hij moet wel achter de automaat aangesloten worden, in serie, omdat het een simpel relais is.
Moet vlgs mij als generiek zigbee apparaat gekoppeld kunnen worden

Dit is de tuya wifi versie denk ik:

Deze kun je via de tuya app koppelen, zie onder Breaker ‘switch module’.

Grote kans dat het via de Tuya Cloud app op Homey ook te koppelen is, als schakelaar.
Zo niet, dan kun je hem aansturen via het aanroepen van tap-to-run scenes, middels de trigger een scene kaart.
How-to:

Bedankt voor de uitgebreide beantwoording. Ik zie dat er ook een Zigbee versie van Tuya van de circuit breaker beschikbaar is. Ik meen gelezen te hebben dat de Tuya app specifiek voor Zigbee gemaakt is. Is dit dan niet de betere oplossing om het met Homey te laten werken?

Graag gedaan.

Nu nog een shop vinden😉 (zelf niet naar gezocht)

De Tuya Cloud app is voor Wifi gebaseerde apparaten
De Tuya Zigbee app
is voor zigbee gebaseerde apparaten.

Ook via de Homey app zelf, kun je een zigbee apparaat als ‘generiek’ zigbee apparaat koppelen, met enkel de aan/uit functionaliteit. En dat is precies genoeg voor een schakelaar zonder extra functies.